Tuesday, September 9, 2008

Poprad aneb vylet do Tater

V neděli skončilo v Popradu Mistrovství Slovenské republiky v bezmotorové akrobacii - Memoriál Juraja Huliaka. Myslím, že mluvím za všechny když řeknu, že jsme se měli krásně a že jsme si létaní na úpatí vysokých Tater náležitě užili. Mě osobně přineslo "klání" velkou zkušenost a nové dojmy protože jsme létali víceméně všichni v jedné kategorii a sestavy byly o něco těžší než v Toužimi. Odnesl jsem si pár cenných postřehů o závodění, dojmy z nových figur a celkově páté místo. V galerii přikládám pár snímků a i když jsem říkal, že u mne v galerii fotky z Toužimi nebudou - tak jsem to nedodržel a pár jich tam nakonec přeci jen je díky mým rodičům, kteří za mnou na závody na západ čech dorazili s podporou a foťákem :) to je teď pro zatím asi vše...léto se chýlí ke konci, akrobatické tréninky začne čím dál tím více střídat školní příprava ale to neznamená, že nebudu psát, nebojte :)

No comments: