Wednesday, July 2, 2008

Nelekejte se - stále žiju :)

Ne že bych nežil, nebo že bych snad na svůj blog kašlal. To rozhodně ne! Jen se toho v poslední době seběhlo nějak víc a nebylo moc času. Ale teď kus času je a tak to hodlám napravit a uplynulých pár dní vám (barvitě jako vždy) vylíčit. Od mé poslední slavné chlouby, že létam Z-226 se věci poněkud pohnuly a na tomto krásném letadle už nejaký ten den v Benešově vlekám kluzáky. Nevěřil bych jak mě to bude bavit :). Jak u toho vypadám a jak se ksychtím - viz nové album v galerii. Co se týče mé slavné akrobacie tak si pořád říkám jak začnu ostře trénovat a ono pořád nějak nic...ale aspoň trošku to plním a tak můžete v galerii vidět také pár fotek právě z akrobatění na ASK21. Jinak člověk z toho má akorat depku když se pak podívá v Mladé Boleslavi na leteckém dnu na Flying Bulls a zjistí, že to vlastně nemá cenu se se svým plácaním vzduchem o něco snažit nebo pokoušet! :D Co se týče velkého létaní tak tam mi držte palce. Vypadá to, že přes léto mě čekají dva konkurzy. Jednak pokračování výběrového řízení k ČSA a jednak výběrové řízení ke společnosti Delta System-Air v Hradci Králové. Nejen v létaní se však udály věci. Mám úspěšně složené všechny zkoušky pro letní semestr, což by v podstatě mohlo znamenat, že mám prvák VŠ za sebou, což se mi ještě nikdy nepovedlo. Navíc jen s jednou dvojkou, což se mi nepovedlo tak od druhého pololetí první třídy ZŠ :D. V současné době si tedy užívámam volna a věnuji se svým nejbližším a jsem střídavě v Praze (kde přístup na internet mám), střídavě v Benešove nebo někde jinde po letištích (kde ten přístup nemám) a nebo na chalupě (kde ho vlastně taky nemám). Takže kdyby se se vám zdálo, že blog zaostává, tak mějte trpělivost a až budu mít chvíli někde on-line tak budu určitě aktualizovat. Popř. čas od čas pošlu nějakou zajímavost mobilem, když usoudím, že je to něco o co stojí za to se s vámi podělit:) Toť prozatím asi vše tak si užívejte léta a hodně pijte ať vás nebolí hlava....taky se mažte ať se nespálíte (a večer vás nesežerou komáři)...a když je jasno, tak se večer oblíkněte ať nenastydnete...a když máte otevřené okno tak zhasněte ať vás taky nesežerou komáŕi....aa ..a. ...a radši nic ... ahoj :)

1 comment:

Lukáš said...

Nazdar Honzo, az ted jsem si vsiml, ze jsis to zalozil. Zjistil jsem to z tveho vzkazu, kdyz jsem psal neco na svuj blog. Az budu mit cas, pekne si to tu projdu :-)

Lukas