Monday, June 9, 2008

Roudnice den poté....

Tak nakonec jsem se do Roudnice podíval den po WAC a ještě jsem nějakou ze stop po nedělní souteži zachytil. Důsledkem toho je v galerii pár obrázků a jedno krátke video poslední 3 účastníků ktěří zůstali a sice dvou strojů Extra a jejich staršího kolegy CAP 232. Extry nám na nesmělé požádání předvedli krásný odlet ve formaci s decentním ale líbivým průletem (viz zmiňované video v galerii). Po cestě domů jsem v zacpané Praze zaslechl jako by mi nad hlavou proletěla tramvaj - a skutečně byl tam! :) Ne často se vám poštěstí vidět tuto obludu z prodkuce nějakého pana Mila takhle nad městem jak tam něco nakládá na závěs. Mě se to poštěstilo a dokonce jsem s sebou měl i foťák...tak dávam k nahlédnutí. Zítra zkouška ze statistiky - tak mi držte palec...brou

No comments: