Thursday, May 29, 2008

Čekání a další studia....

No...zkouškovou písemku z účetictví mam za sebou. Ale nevím jestli úspěšně nebo nikoliv. To bych se měl dozvědět zítra....aby mi čekání lépe utíkalo, šrotím se právě ve školní knihovně na večerní zápočtový test z podnikové ekonomiky .... sám nevím jak se výsledek zítra dozvím, jelikož jsem od rána na letišti v Hosíně a užívám si svou slavnou v pořadí již druhou zkušenost s vyhlídkovými lety. A v nedeli letime s brouckem do Pardubic...O čemž vás zde budu samo sebou informovat, když to vše dobře dopadne (proč by taky nemělo že? :) ) Tak mi držte palce a nashle v dalším příspěvku, buď live z Hosína a nebo po návratu z víkendu...

Obr1.: To jen jako názorná ukázka co mi pravě ted dělá škola s hlavou ;)

2 comments:

Anonymous said...

No hello,tak fajn,že už si to tu založil,ale kde sou fotky? :-)

Štindli said...

No...tak uz jsem na tom zapracoval :)